Gadżety reklamowe – ranking popularnych produktów w 2022 roku!

Identyfikacja wizualna firmy jest bardzo istotna – dobrze zaprojektowane, oryginalne logo pozwoli nam się wyróżnić na tle konkurencji. Co więcej, wykorzystując je do reklamy swojej firmy możemy świadomie i konsekwentnie budować jej pozytywny wizerunek wśród klientów oraz pracowników. Na jakie gadżety reklamowe postawić? Sprawdź nasz ranking!

Elektronika – przydatne gadżety firmowe

Nie ulega wątpliwości, że to właśnie te produkty, które „zahaczają” o sektor IT, zwykle uchodzą za trafione prezenty – zarówno dla pracowników, jak i klientów. Powerbank naładuje telefon w podbramkowej sytuacji, latarka przyda się podczas integracyjnego wyjazdu w góry, a pamięć USB pozwoli zawsze mieć przy sobie zapasową wersję prezentacji na szkolenia. Gadżety elektroniczne zawsze znajdą zastosowanie.

Eleganckie gadżety reklamowe – teczki i aktówki

Teczki z logo umieszczonym na obwolucie są rozwiązaniem wygodnym oraz estetycznym. Kontrahent, który otrzyma od nas dokumenty w takiej teczce nie tylko zachowa w nich porządek, ale i zapamięta, z jakiej są firmy. Przedsiębiorstwa dbające o personalizowane teczki czy papier firmowy są postrzegane na rynku jako bardziej profesjonalne i rzetelne.

Natomiast aktówki będą świetnym rozwiązaniem w firmach, w których pracownicy często biorą udział w spotkaniach biznesowych. Aktówka z umieszczonym na niej logo będzie dla rozmówcy potwierdzeniem, że na pewno rozmawia z przedstawicielem danej firmy.

Teczka konferencyjna w formacie A4

Teczka konferencyjna w formacie A4

Firmowe gadżety reklamowe – praktyczne notesy, notatniki oraz kalendarze

To opcja, która na pewno ułatwi życie naszym pracownikom. Zamiast kolejnej ściany obłożonej tapetą z karteczek samoprzylepnych wystarczy jeden wygodny notes lub notatnik. Przyda się podczas firmowych narad albo biznesowych spotkań z klientami, a problem zagubionych notatek zniknie. Kalendarz docenią natomiast osoby, dla których organizacja czasu jest w pracy priorytetem.

Popularne i lubiane gadżety reklamowe – kubki i filiżanki

Kubki z logo naszej firmy mogą stać się częścią biurowego wyposażenia albo prezentem dla klientów. W naszej ofercie znajdują się filiżanki ze spodkiem, kubki ceramiczne, metalowe, a nawet plastikowe kubki na sok z dołączoną do nich wyciskarką do cytrusów. Poza wyborem modelu oraz koloru istnieje również możliwość dodatkowego nadruku (np. imię, data, hasło reklamowe). To gadżet, który zawsze się przyda!

Z myślą o planecie, czyli ekologiczne gadżety marketingowe

Wraz ze wzrostem świadomości konsumenckiej, rośnie zapotrzebowanie na artykuły bardziej przyjazne dla środowiska. Kiedyś będące „ekskluzywnymi gadżetami reklamowymi”, dziś częściej wybierane przez różne przedsiębiorstwa – co znacznie wpłynęło na obniżenie ich ceny.

Wybór takich produktów bardzo pozytywnie wpłynie na proekologiczny wizerunek firmy. Bawełniane torby wielokrotnego użytku, różne rodzaje długopisów czy przyborniki, kredki i kolorowanki wykonane z drewna lub papieru… wybór jest ogromny! Takie gadżety reklamowe kupisz na stronie tampogadzet.pl.

Zestaw kredek z drewna lipowego z kolorowankami

Zestaw kredek z drewna lipowego z kolorowankami

Sezonowe gadżety reklamowe

Poza artykułami, które będą pasowały do każdej okazji, możemy zdecydować się również na produkty sezonowe. Będzie to dobre rozwiązanie szczególnie dla firm, które często biorą udział w targach, dużych imprezach branżowych albo co pewien czas przygotowują paczki dla pracowników.

Oto kilka propozycji produktów, na których można umieścić logo firmy:

  • wiosna: bidony, odblaski dla rowerzystów, T-shirty,
  • lato: koce i ręczniki, kosze piknikowe,
  • jesień: kurtki, parasole,
  • zima: czapki, szaliki, ogrzewacze.

Aluminiowy bidon o pojemności 500 ml

Aluminiowy bidon o pojemności 500 ml

Podsumowanie

Wybierając gadżety reklamowe szukajmy produktów, które będą odpowiadały potrzebom naszych klientów. Decydujmy się na towary dobrej jakości, o atrakcyjnym wyglądzie i praktycznym zastosowaniu – poprzez umieszczone na nich logo naszej firmy, będziemy z nimi utożsamiani. A przecież chcemy, by klient myślał o nas w samych superlatywach, prawda?