Lady recepcyjne w przestrzeniach biurowych

Mówi się, że najlepszymi ambasadorami marki, firmy są zadowoleni klienci. To doświadczenie kontaktu klienta z marką decyduje o jej postrzeganiu przez klientów. Co definiuje owo doświadczenie klienta? Będą to wszelki punkty styku klienta z firmą. Tak więc będzie to strona internetowe, profil firmy w social mediach, kontakt i relacje z pracownikami firmy, wreszcie fizyczny kontakt z firmą i / lub jej produktami.

W zależności od profilu firmy i jej działalności nasz kontakt z firmą polega na fizycznym odwiedzeniu siedziby. Docieramy na miejsce, wchodzimy do budynku i trafiamy do przestrzeni recepcyjnej. Tu dochodzi do bezpośredniego kontaktu z firmą. Nie na darmo mówi się, że pierwsze wrażenie robi się jeden raz. To, jak klient odbierze przestrzeń, w której się znajdzie będzie często rzutowało na dalsze postrzeganie firmy.

Ameco - lada recepcyjna Trito Malbork

Najważniejszym elementem w przestrzeni recepcyjnej jest lada recepcyjna. To tu kierujemy pierwsze kroki, tu zasięgniemy informacji, załatwimy naszą sprawę. Jaka powinna być owa lada recepcyjna? Z czego powinna być wykonana? Jaką mieć wielkość? Tych pytań można postawić wiele. A odpowiedź? Uniwersalna odpowiedź brzmi: to zależy. Wszystko zależy od przestrzeni w jakiej ów meble się znajduje, jej wielkości, przestrzenności pomieszczenia, układu ciągów komunikacyjnych. Inna lada znajdzie się w niewielkiej recepcji salonu fryzjerskiego, inna w kancelarii notarialnej, a jeszcze inna w holu nowoczesnego biurowca w biznesowym centrum miasta. To samo założenie dotyczy również materiałów, kształtu lady; tego czy ma być ona dedykowana tylko do obsługi w pozycji stojącej, czy również w pozycji siedzącej. Doświadczony projektant lub konsultant meblowy będzie najlepszym doradcą w procesie wyboru odpowiedniego mebla.

Odrębną kwestią, na którą należy zwrócić uwagę jest bezpieczeństwo. Często to właśnie tutaj odbierane są ważne przesyłki, poufne dokumenty. Nierzadko osoby pracujące na recepcji dysponują firmową gotówką, którą regulują różne należności przy okazji dostaw. Trzeba ladę recepcyjną zaprojektować w taki sposób, by utrudnić dostęp do wewnątrz postronnych osób i jednocześnie zapewnić bezpieczeństwo pracownikom.

lada Valde Opolanka

Strefa recepcji to nie tylko lada recepcyjna. To również miejsce, w którym gość, klient może zaczekać za spotkanie. Tak więc mamy to również sofy, czy fotele. W zależności od możliwości przestrzeni możemy tu zastosować różnego rodzaju modułowe siedziska recepcyjne. Inne, drobniejsze wyposażenie recepcji to stoliki, czy wieszaki. Jeżeli zdarza się, że odwiedzają nas również dzieci warto przewidzieć kącik zabaw dla najmłodszych.

Wszystkie te elementy wyposażenia przestrzeni recepcyjnej, plus kompetentni, rzeczowi, sympatyczni pracownicy składa się coś co możemy odkreślić pozytywnym doświadczeniem klienta. Warto o to się zatroszczyć, bo owo doświadczenie klienta jest wprost proporcjonalne do jakości prowadzonego biznesu.

https://ameco.pl/oferta/meble-biurowe/lady-recepcyjne/