Skutki złego SEO

2 min czytania
Skutki złego SEO

Niezależnie od formy złego SEO, które wykonujesz, celowo lub nieumyślnie, prawdopodobnie wystąpi efekt domina dla wydajności Twojej strony i pozycji w rankingu Google.

SEO ma na celu umieszczenie Twojej zawartości w górnych wynikach wyszukiwania, gdy ktoś poszukuje produktu lub usługi z Twojej branży. Pierwsza strona wyników to ok. 70-90% wszystkich kliknięć. Jeśli uda Ci się uplasować w tych najlepszych pozycjach, zwiększysz liczbę kliknięć i wizyt na swojej stronie, pod warunkiem, że odpowiadasz na pytania zadawane przez użytkowników i oferujesz to, co jest zgodne z ich zainteresowaniami lub potrzebami, co następnie zachęci tych użytkowników do kliknięcia Twojego linku. To może zapoczątkować podróż klienta” po Twojej stronie. Sprawdź najlepsze pozycjonowanie Bydgoszcz

Jeśli twoje działania w zakresie SEO są słabe, jest mało prawdopodobne, abyś zapewnił sobie miejsce na pierwszej stronie Google, co oznacza, że osoby szukające produktów/usług z Twojej branży rzadko będą odwiedzać Twoją witrynę.

Warto również zauważyć, że złe pozycjonowanie może wynikać z niskiego autorytetu domeny z powodu zbyt małej ilości backlinków. Ponieważ backlinki te działają jako odsyłacze z jednej strony do twojej, może to jeszcze bardziej ograniczyć potencjał Twojej strony i sprawić, że ludzie będą mniej świadomi Twojego istnienia.

SEO to fantastyczny sposób, aby zrozumieć, czym interesują się Twoi klienci i o czym rozmawiają w tej chwili, wykorzystując badania słów.

Po zidentyfikowaniu tematów, którymi interesują się Twoi potencjalni klienci, musisz wykorzystać odpowiednie słowa kluczowe i terminy wyszukiwania. Jeśli tego nie zrobisz, prawdopodobnie nie uda Ci się pozyskać wartościowych użytkowników dla Twojej marki, którzy pozostaną nieświadomi tego, co masz do powiedzenia, nawet jeśli jest to wartościowe. Może to prowadzić do przegapienia okazji, aby przyciągnąć znaczny ruch, a nawet wygenerować back linki.

Autor: Zewnętrzny materiał partnerski

glosgdanska_kf