Od pewnego czasu coraz częściej mówi się o kampanii AdWords. Tylkoczym ona właściwie jest? Jakie kampanie AdWords Warszawa ma mocne, a jakie słabe strony? Podpowiadamy!

Kampania AdWords – co to takiego?

Czym dokładnie jest kampania adwords? W sumie to nawet można powiedzieć kampania Ads, bo teraz pod taką nazwą występuje. Kampania Ads to propozycja od Google skierowana do tych, którzy pragną zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce bez prowadzenia długotrwałych działań pozycjonerskich. Na czym dokładnie polega kampanie google ads? Kampania google ads adwords pozwala wygenerować firmową kampanię reklamową w wyszukiwarce Google. Aby tak się stało, wystarczy utworzyć odpowiednią treść reklamową i dobrać do niej słowa kluczowe, by dotrzeć do właściwej grupy docelowej. Co ważne, reklama AdWords, rozliczana jest pay per click, czyli mamy do czynienia z reklamą, gdzie kampania adwords cena ustalana jest za kliknięcie w link lub w baner,a nie za samo wyświetlanie reklamy. Jednoznaczne jest to, z tym że, to ile kosztuje kampania adwords dowiemy się dopiero w trakcie jej trwania. https://d2m.com.pl/oferta/szczegoly/kampanie-reklamowe-content-marketing-i-seo 

Kampania AdWords – zalety

Największą zaletą tego typu działań jest fakt, że można szybko dotrzeć do klientów. Nie musimy inwestować w kampanie reklamowe w realu, wydawać pieniędzy na banery, czy ulotki, ani też płacić za miejsce, gdzie zostaną umieszczone. Wszystkie nasze działania odbywają się w sieci. Jedyne, co musimy zrobić, to zdecydować, czy będziemy prowadzili kampanię sami, czy zajmie się tym agencja adwords warszawa. Zatrudnienie agencji niesie kolejne zalety, ponieważ nie musimy tracić swojego cennego czasu na przeprowadzanie kampanii i mamy pewność, że przyniesie ona zadowalające efekty. Na uwagę zasługuje również fakt, że kampania google ads może być przez nas na bieżąco monitorowana. Wszystko dlatego, że Google udostępnia swoim klientom szczegółowe statystyki. Tym samym może przeanalizować reklamy oraz ich poszczególne warianty, sprawdzić, jak dużym zainteresowanie cieszy się remarketing google ads, czy obserwować zmiany między stosunkiem liczby kliknięć a wyświetleniami reklamy. Nie bez znaczenia pozostaje też fakt, że koszt tego typu kampanii jest o wiele niższy niż inne działania. Na efekty też nie musimy czekać długo, zwykle widoczne są od ręki, czyli przebijają pozycjonowanie, bo tutaj na efekty trzeba czekać od kilku tygodniu do nawet kilku miesięcy. Do zalet kampanii Ads warto również dodać, że reklamy są dostosowywane do różnych urządzeń. Tym samym można dotrzeć nie tylko do tych, którzy korzystają z komputerów stacjonarnych i laptopów, ale również do tych, którzy głównie korzystają z telefonów i tabletów.

A co z wadami? Czy kampania Ad Words ma jakieś wady?

Odwieczny dylemat przedsiębiorców, jak również osób, które chcą wybić się w sieci – czy reklama adwords warszawa ma jakieś słabe strony? Czy jest coś, co może nas zniechęcić do skorzystania z niej? Niektórzy za największą wadę reklamy Ads podają fakt, że nałożone są ograniczenia na ilość znaków. O czym dokładnie mowa? Nagłówek reklamy może składać się tylko z 25 znaków, dwie kolejne linijki z 35 i później prezentowany jest adres strony, do którego odsyłani są internauci. Oczywiście można też skorzystać z opcji graficznej reklamy, ale tutaj również ilość znaków została ograniczona, co oznacza, że trzeba trochę pogłówkować, by stworzyć dobrą i krótką reklamę, która spełni nasze oczekiwania i dotrze do potencjalnych klientów. Całe szczęście nie musimy z tym radzić sobie sami, bo mamy do swoich usług agencję adwords warszawa.

Kampania AdWords – jakie są jej mocne i słabe strony?