Walka o pozycję w Google to długotrwały proces i inwestycja, która niejednokrotnie wymaga od nas dużych nakładów sił, cierpliwości i finansów. Dominacja w branżowym internecie jest jednak warta naszej uwagi, przede wszystkim dlatego, że prowadzi do ogromnych zysków, tak sprzedażowych jak i wizerunkowych. To właśnie o zaletach pozycjonowania piszemy poniżej wraz z ekspertami.
Z pozycjonowaniem witryna zostaje odpowiednio zoptymalizowana
Jeśli chcesz zamienić swoją stronę w skuteczną maszynkę do sprzedaży, musisz zacząć od dostosowania projektu WWW do wymogów wyszukiwarki – to jedyny sposób, aby móc awansować w rankingu serwisów Google. Wszystkie wysiłki tego rodzaju nazywamy optymalizacją SEO. W jej trakcie po dogłębnych analizach konkurencji specjaliści opracowują plan na najbardziej efektywne wejście do listy wyników TOP 10.
Oczywiście pozycjonowanie na stronie www zasadza się mocno na optymalizacji i to nie tylko tej skierowanej na zaspokojenie wymogów Google – w ostatnim roku gigant z Moutain View zasygnalizował zwrot w kierunku użytkownika i jego potrzeb. W tym celu wprowadzono trzy czynniki wpływające na ranking witryny mające bezpośredni związek z komfortem korzystania ze strony przez internautę z krwi i kości. Core Web Vitals, bo tak nazywamy owe faktory, skupiają się na szybkości ładowania, czasie reakcji na działania użytkownika oraz na stabilności wizualnej. W agencjach interaktywnych pokroju AFTERWEB na optymalizowanie Twojej strony i przygotowanie jej do walki o pozycje w ważnych zapytaniach pracuje cały zespół fachowców. Możesz być pewny, że prędzej niż później będziesz mógł cieszyć się efektami ich działania!
Zyskujemy widoczność i rozpoznawalność w sieci
Drugim atutem pozycjonowania oprócz odświeżenia strony pod kątem wymogów wyszukiwarki jest fakt, że dzięki kampaniom marketingu treści i dystrybucji linków przychodzących możemy liczyć na wzmocnienie wizerunku naszej marki. Profesjonalni redaktorzy i copywriterzy publikując na naszej stronie oraz poza nią zapewnią nam napływ publiczności szukającej rozwiązań i specjalistycznej wiedzy.
Całość komunikacji wpłynie zaś wprost na postrzeganie naszego przedsiębiorstwa w kategoriach jego ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności (są to trzy czynniki oceniane przez algorytm o nazwie EAT). Budowanie rozpoznawalności w internecie nie należy do najłatwiejszych zadań, zwłaszcza jeśli na naszej głowie spoczywają inne problemy i obowiązki. Dlatego najlepszym wyjściem jest współpraca z doświadczoną i skuteczną agencją Search Engine Marketingu, dla której utrzymanie serwisów na najwyższych lokatach na stronie wyników jest codziennością.