Konsultacje programu współpracy z organizacjami zakończyły się jedną opinią

W ciągu dwóch tygodni Urząd Miasta Pruszcz Gdański zaprosił organizacje pozarządowe do zgłaszania uwag do projektu programu współpracy na 2026 rok. Zgłoszeń było niewiele — tylko jedna organizacja skorzystała z formularza online. Dokument podsumowujący konsultacje zawiera zgłoszone uwagi i odpowiedzi urzędu.
- Przebieg konsultacji w Pruszczu Gdańskim
- Uwagi zgłoszone przez organizację i dokumentacja konsultacji
Przebieg konsultacji w Pruszczu Gdańskim
Konsultacje projektu programu współpracy Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański z organizacjami pozarządowymi odbyły się w terminie 8-19 października 2025 r. Procedurę przeprowadzono zgodnie z Uchwałą XXXVI/389/2021 Rady Miasta Pruszcza Gdańskiego z 15 grudnia 2021 r., która określa sposób konsultowania projektów z organizacjami działającymi w obszarze pożytku publicznego i wolontariatu.
Zgłoszenia można było przesyłać w formie papierowej lub elektronicznej do Urzędu Miasta Pruszcza Gdańskiego, ul. Grunwaldzka 20 (pokój 22), za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected] lub poprzez formularz dostępny na platformie konsultacyjnej. Do urzędu wpłynęła jedna opinia złożona przez formularz online.
Uwagi zgłoszone przez organizację i dokumentacja konsultacji
Jedynym podmiotem, który skorzystał z możliwości zgłoszenia uwag, była organizacja Akademia Szybkości, z siedzibą przy ul. Podkomorzego 2c/13 w Pruszczu Gdańskim. Urząd przygotował zestawienie wpływów wraz z zestawieniem udzielonych odpowiedzi; podsumowanie konsultacji obejmuje zgłoszoną opinię oraz stanowisko administracji miejskiej.
Dokument z wynikami konsultacji, zawierający uwagi i odpowiedzi urzędu, został udostępniony przez miasto w formie pliku PDF na stronie internetowej Urzędu Miasta. Publikacja jest źródłem informacji o tym, jakie propozycje i wątpliwości zgłosiły organizacje oraz jak zostały one rozpatrzone przez władze gminy.
na podstawie: Urząd Miasta Pruszcza Gdańskiego.
Autor: krystian

